tuan In! teMpaT ~

My photo
i"m not a perfect girl .. My hair doesn't owes stay in place & i spill things a lot . i'm preety clumsy n sumtime i have a broken heart . 'my fren n i sumtime FIGHT myB sum days nuthing goes rite .. n myB but when i think 'about it' & n take a step back ,, i remember how amazing LIFE truly is & dat myB . Juz myB , i like being UNPERFECT ..

Wednesday, February 2, 2011

kereta berJERAWAT ?

ni sume salah awak ! wat keta saya ade garis garis halus serte jerawat yg byk ! hehe . awak tau x , saya x fokus bawak keta sb awak .. maka terjadi lah incident itu .. wpon saya tau itu salah saya , tp berpunca dari AWAK ! kan ? ngaku x .. ? ^_^ 
lain kali ... bila sy sedang m'drive .. haha ..sila jd peneman sy yg berhemah ! :

  • jgn mengganas dgn sy ..
  • jgn menggila dgn sy..
  • jawab bila di tnye..
  • cakap dgn lembut..
tau ?
hilang segala fokus pemanduan kerana sikap awk .. haha ... *sila berubah !
awak ..saya trauma dgn kejadian itu .. ! haha ..
sila kuarkan perbelanjaan utk baiki kerosakkan keta sy .. 
ye ? hee~