tuan In! teMpaT ~

My photo
i"m not a perfect girl .. My hair doesn't owes stay in place & i spill things a lot . i'm preety clumsy n sumtime i have a broken heart . 'my fren n i sumtime FIGHT myB sum days nuthing goes rite .. n myB but when i think 'about it' & n take a step back ,, i remember how amazing LIFE truly is & dat myB . Juz myB , i like being UNPERFECT ..

Thursday, January 27, 2011

sabar ~

saya seorang PENYABAR ? ye .. sy mmg penyabar ... ! 
SABAR tu separuh dari IMAN kan ?
sbb tu saya sntiase belajar bersabar dan bersabar lagi  ...
ade x owg ley wat mcm saya ? hehe ..
tp tahap kesabaran kite ade limit gak .. 
bila kite penat dengan sabarsabarsabar.. 
tp owg lain x penah amik peduli..
mmg sakit hati ..
dari sabar terus jadi saket hati .. bahayebahaye..
dan .. jangan tanye kenape kite berubah selepas ini ..
yelah .. dari saya terus sabarsabar baik saya jadi seorang yang keras kepala..


kepada incikincik atau cikcik penyakit hati owg :   
sila lah anda sedar dengan perbuatan anda ..
jangan lah sesekali menyakiti hati owg 
bersabar..