tuan In! teMpaT ~

My photo
i"m not a perfect girl .. My hair doesn't owes stay in place & i spill things a lot . i'm preety clumsy n sumtime i have a broken heart . 'my fren n i sumtime FIGHT myB sum days nuthing goes rite .. n myB but when i think 'about it' & n take a step back ,, i remember how amazing LIFE truly is & dat myB . Juz myB , i like being UNPERFECT ..

Tuesday, November 9, 2010

noor fanize salleh

who
 noor fanize salleh?


sape dea ? ohh .. seorg polis .. dlu ,, mmg saya penah menaruh hati pada dea .. *upss,, kantoi !. tapi tidak skg ...cukup lah skg kite sbgai kawan .. ! 
b4 ni ,, mslah aQ .. mslh kamu jgak .. now, x kan ? kite masing2 dah brubah .. penah
kamu cakap,, kalu ada masalah .. boley bawak bincang .. ohh.. kamu ego kan ? kamu bajet kacak kan ? kamu rase kamu hebat kan ? dari stu aQ ckit2 jauh dari kamu .. 
incik gg ,, sy tahu awak salu skodeng tmpat ini .. ohh,, ade saya kesah ? HAHA .. 
hey ,, brubah lah .. dat y ,, awek kamu crik lain kan ? hehe .. ohh...
saya nk gtau .. sy jeles dgn kereta bawu awk ! hehe .. tp ,, sy tahu keta saya lagi cantik dari keta awk ... oke ,, saya nk ucapkan thnxx so much .. krana penah berjasa dgn keluarga saya... saya janji ,, saya akan balas balik ye ...! eh ,, lame gak kite x sembg2 macam dlu ...
so k.. ade mase nati mai lah umah ! ade benda sy nk cite ... ^_^